Välkomna till en ny termin

På måndag börjar skolan

På måndag, 19 aug, börjar skolan. Det ringer i vår härliga klocka kl 7.55 och vi börjar med lite "hjärngympa" tillsammans. Under dagen blir det uppstart och aktiviteter i respektive klasser. På första rasten firar vi in terminsstarten lite extra.

Första dagen slutar alla elever kl 13.40. Bussarna går hem kl 13.50 och fritids är öppet som vanligt fram till kl 17.30.

Under sommaren så har vår skola blivit extra ompysslad av en hel del hantverkare. Precis innan sommaren så upptäcktes en vattenskada när de ytrenoverade ett av klassrummen och det gjorde att allt tog mycket längre tid än planerat. Men nu är nästan allt färdigt och Ni är välkomna till en fantastiskt fint renoverad skola. Nymålat trapphus, korridor och en enormt fin övervåning.

Varmt välkomna till höstterminen 2019

/Personalen