Rektors information

Hej!

Nu är det klart med ny rektor till Stavby skola och Tuna skola. Den som har fått tjänsten är Sandra Grip Viklund. Sandra jobbar idag som rektor på Östra Stenhagen grundsärskola och har tidigare arbetat inom grundskolan bland annat som förstelärare och arbetslagledare på Vaksalaskolan. Sandra är en driven skolledare som jag tror kommer att passa mycket bra på Stavby och Tuna och jag ser fram emot att följa Sandras arbete ihop med personalen på skolorna. Sandra börjar sin tjänst den 5 september. Jag kommer att presentera Sandra för personalen på torsdag 13/6. I glappet mellan Claes och Sandra kommer skolorna att ledas av Marianne Söhrman (Stavby skola) och Andreas Sjöberg (Tuna skola).  Trevlig sommar!

Vänliga hälsningar

Barbara Kowalska